Nu mă mai deranjează că votez „anti”

PSD este cel mai bun agent electoral. Al altora. Și uite așa au reușit Dragnea și Ponta, încă o dată, nu doar să mă facă să mă duc la vot, ci să-i mobilizeze în această direcție și pe soră-mea și frate-meu, care nu-s niște împătimiți ai procesului electoral. Ca urmare, ne deplasăm cu toții la Buzău ca să votăm duminică.

Mă plângeam că nu știu cu cine să votez. Dar după campania asta plină de minciuni grosolane (gen Soroș vrea să stăpânească România, Cioloș fiul lui Soros, Soroș în spatele incendiului de la Colectiv!!!!!!!!) nu mă mai deranjează deloc să votez „anti”. E un motiv foarte bun să te duci la vot ca să-i scuipi în bot pe ăștia care nici măcar nu se mai deranjează să te mintă și ei mai elaborat și care, prin jegul ăsta de campanie, au întors România nu pe timpul lui Ceaușescu, ci mai înapoi, pe vremea lui Dej, când s-au pus bazele prostirii acestui popor. E un motiv foarte bun să votezi ca să nu lași țara pe mâna unora care nu se pot opri din furat nici cu DNA-ul la ușă și care ne-ar vrea pe toți proști, săraci și dependenți de ei. În momentul de față suntem cu toții ostaticii actualei clase politice care a ignorat toate semnalele în acest sens ce i-au fost trimise și singura șansă de a ni-i da jos din cârcă pe paraziții ăștia este duminică, la vot.

Dacă partidele tradiționale nu sunt deloc preocupate de primenirea rândurilor lor, este de datoria mea să o fac, trimițând în Parlament un partid cu oameni care nu cunosc clădirea decât pe dinafară, chiar dacă asta înseamnă că și politica o cunosc cam tot așa. În patru ani, s-or ridica dintre ei unii care să poată guverna competent, dacă o mai rămâne ceva de guvernat. Da, ăia de la USR sunt stângaci și nu întotdeauna convingători, dar bine că ați mers voi drept de la primii pași și n-ați căzut în fund! Cu liberalii nu am de gând să votez pentru că a). nu i-am iertat încă pentru USL și b). nu vreau cumva să rămână Alina Gorghiu cu impresia că a făcut ceva bine.

Mă gândeam la un moment dat, dintr-un calcul pervers, să votez cu PMP, pe ideea că USR oricum intră în Parlament, iar dacă PMP-ul, fiind la limită, ratează pragul, voturile lui prin redistribuire tot la PSD ar ajunge în cea mai mare parte. Din păcate nu mă pot autoconvinge să mai pun ștampila pe Băsescu, nici măcar din pragmatism.

Tag-uri:, , , , ,

2 gânduri despre „Nu mă mai deranjează că votez „anti”

  1. a reader 10 Decembrie 2016 la 11:03 pm Reply

    Dar gandeste-te ca daca votezi cu PMP si cu tot votul tau, PMP rateaza pragul, atunci chiar votul tau se va redistribui la PSD…

    Eu de data asta votez mai putin „anti” decat alte dati – USR imi inspira, cu toate stangaciile, mai multa incredere decat vechea clasa politica. Sunt neexperimentati in politica, dar sunt inteligenti (multi dintre ei), deci s-ar putea sa invete din mers. Sper sa nu ma dezamageasca – dar chiar si daca o vor face, tot le va trebui mult timp pana sa ajunga la gradul de compromitere al actualelor partide. Mai tii tu minte ca am avut noi o discutie acum niste ani, aici pe blogul tau, in care eu sustineam ca ar fi nevoie de un partid nou, tanar, necompromis ?

    • dreamingjewel 12 Decembrie 2016 la 10:56 am Reply

      Ei, iată că a intrat Băsescu, chiar și fără votul meu, ceea ce e totuși mai bine decât să se redistribuie PSD. În rest, noaptea minții. Bine că a intrat USR-ul, au șansa să învețe în patru ani cum se face politică și să ia electoratul PNL, care nu merită să-l aibă.

Lasă un răspuns

