Ce-ți doresc eu ție…

Ce-i doresc eu României de ziua ei e să ajungă să-și serbeze odată majoratul. Ceea ce-i totuna cu a spune că îmi doresc să ne maturizăm odată ca popor, că încă n-am ajuns acolo. Mereu așteptăm să vină cineva să ne salveze, nu ne punem în mișcare decât în contexte extraordinar de emoționale și atunci ne dăm prea repede bătuți, ne sare țandăra ușor și nu pentru ce-i cu adevărat important, suntem grăbiți întotdeauna să spunem ceva de rău ca să nu se prindă cineva că suntem cumsecade și să ne ia de proști, știm ce-i bine, dar facem tot ce-i mai simplu, suntem necruțători cu cei care au făcut ceva, dar iertători cu tot soiul de lichele. La nivel de nație suntem copii care se cred oameni mari și se oțărăsc la aceia care le spun că mai au lucruri de învățat.
La mulți ani, România, și hai cu majoratul ăla!

Tag-uri:, , ,

Un gând despre „Ce-ți doresc eu ție…

  1. […] Postul acesta s-ar fi intitulat probabil „Ce-ti doresc eu tie…” daca reuseam sa-l termin in  1 Decembrie si daca nu mi-o lua dreamingjewel inainte.  […]

Lasă un răspuns

